1. Otwórz Ustawienia
Po lewej stronie naciśnij Ustawienia. Potem wybierz kartotekę Firmy.
2. Otwórz domyślną firmę
Aby to zrobić kliknij dwa razy na pierwszą firmę z listy.
3. Wpisz nazwę firmy
4. Wprowadź NIP
W pierwszym polu sprawdź Prefiks NIP. Tu powinno być wpisane „PL”. W polu obok wpisz numer NIP swojej firmy.
5. Wprowadź Adres siedziby
Aby wprowadzić adres naciśnij przycisk Otwórz po lewej stronie pola Adres siedziby.
Pojawi się okienko Edycja danych kontaktowych. W polu Państwo naciśnij przycisk Wybierz.
Pojawi się okienko Kraje. Aktywuj wiersz „Polska„ i naciśnij przycisk Wybierz.
W okienku Edycja danych kontaktowych wpisz dane do odpowiednich pól i zatwierdź przyciskiem OK.
6. Wypełnij inne kody
W razie potrzeby wpisz dodatkowe kody do odpowiednich pól.
7. Dodaj podstawowy rachunek bankowy
Potem w polu Podstawowy rachunek bankowy naciśnij przycisk Wybierz z listy a zatem Stwórz.
W okienku Rachunek bankowy (tworzenie) wpisz dane do odpowiednich pól i zatwierdź przyciskiem Zapis i zamknij.
7. Wypełnij dane kontaktowe firmy
8. Dodaj logo
Zamieść logo swojej firmy aby okazało się ono na wszystkich wydrukach. Dla tego naciśnij napis Pole obrazku Kliknij aby dodać. Dalej wybierz logo z pliku.
9. Zapisz zmiany
Gdy wszystkie dane zostały już wypełnione naciśnij przycisk Zapisz i zamknij.