Firma 1C-Poland Sp. z o.o. (dalej 1C-Poland) świadczy użytkownikom usługi wsparcia technicznego do systemu 1C:Handel (dalej System).
Wsparcie techniczne przysługuje użytkownikom systemu w chmurze w trakcie całego okresu świadczenia usługi.
Wsparcie techniczne przysługuję użytkownikom w modelu do samodzielnego instalowania przez pierwsze 3 (trzy) miesiące od zakupu pierwszej licencji do Systemu albo przy ważnym wykupionym wsparciu technicznym zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Zakres konsultacji
Konsultacje w ramach wsparcia technicznego obejmują wyłącznie pytania i odpowiedzi bezpośrednio związane z użytkowaniem Systemu.
Konsultacje nie mogą być traktowane jako zamiana pełnowartościowego szkolenia z użytkowania Systemu, nie mogą dotyczyć sytuacji hipotetycznych i mogą być związane jedynie z konkretnymi sytuacjami powstałymi w wyniku normalnej pracy z Systemem.
Konsultacje nie obejmują porad programistycznych, biznesowych, księgowych, indywidualnych, porad dotyczących oprogramowania firm trzecich oraz innych tematów nie związanych bezpośrednio z użytkowaniem Systemu.
Konsultacje są świadczone na podstawie ostatniej wypuszczonej wersji Systemu.
Konsultacje nie obejmują zmian i modyfikacji Systemu zrobionych na indywidualne zlecenie Klienta.
Wsparcie telefoniczne
Wsparcie telefoniczne jest dostępne pod numerem telefonu wskazanym na stronie Klienta po zalogowaniu.
Nasi konsultanci są dostępne w godzinach 9-17 czasu polskiego w dni robocze, zgodnie z polskim kalendarzem dni świątecznych i wolnych od pracy.
W trosce o jakość obsługi wszystkich użytkowników naszych systemów, w uzasadnionych przypadkach czas konsultacji telefonicznych może być ograniczony do 30 minut.
Rozmowy z konsultantem mogą być nagrywane.
Wsparcie mailowe
Wsparcie mailowe dostępne jest pod adresem mailowym wskazanym na stronie Klienta po zalogowaniu.
Czas odpowiedzi na każdy mail jest rejestrowany przez 1C-Poland i podawany w treści odpowiedzi.
Prosimy o podanie na początku każdego nowego mailu numeru klienta, nazwy firmy oraz imienia i nazwiska osoby. Maile bez tych danych nie będą rozpatrywane i zwracane dla uzupełnienia danych.
Inne sposoby komunikacji
1C-Poland po uzgodnieniu z Klientem może udostępnić inne sposoby komunikacji, które mogą ułatwić albo przyśpieszyć rozwiązanie problemu (np. Skype, TeamViewer itp.).
1C-Poland nie gwarantuje udostępnienie innych sposoby komunikacji.
Czas każdej konsultacji jest liczony niezależnie od wybranego sposobu.
Ilość konsultacji i taryfikacja
Klientowi przysługuje 3 (trzy) godziny konsultacji miesięcznie na każdego wykupionego użytkownika w chmurze podczas trwania usługi albo na każde wykupione stanowisko komputerowe podczas trwania okresu waźności wykupionego pakietu wsparcia.
Czas liczy się zgodnie z długością rozmów telefonicznych, czasu odpowiedzi na maile oraz czasu innych wymaganych czynności robionych po uzgodnieniu z klientem.
Niewykorzystane godziny danego miesiąca nie przechodzą na następny miesiąc.
Konsultacje poza przysługującym pakietem godzin są liczone osobno i doliczane do faktury za miesiąc w którym były dokonane zgodnie ze stawką 200 złotych netto za godzine.
Klient w każdej chwili ma prawo się dowiedzieć ile ma wykorzystanych godzin w danym miesiącu i ile jeszcze zostało.
Zgłoszenie nieprawidłowości w działaniu systemu 1C:Handel
Użytkownikom przysługuje możliwość zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu Systemu.
Czas poświęcony na wyjaśnienie nieprawidłowości w działaniu systemu nie jest liczony jako czas konsultacji i nie zmniejsza pozostałych do wykorzystania godzin konsultacji klienta w danym miesiącu.
Postanowienia końcowe
1C-Poland oraz Klient oświadczają, że będą rozstrzygać wszelkie ewentualne spory dotyczące korzystania z Systemu na drodze polubownej. Jeżeli wypracowanie rozwiązania drogą polubowną nie będzie możliwe, obie strony poddadzą spór rozstrzygnięciu przez Sad Powszechny właściwy miejscowo ze względu na siedzibę 1C-Poland.
1C-Poland zastrzega sobie prawo jednostronnie zmieniać niniejsze warunki. Jednak jest zobowiązana poinformować Klienta pod adres mailowy wskazany przy rejestracji o planowanych zmianach przynajmniej na miesiąc przed rozpoczęciem obowiązywania zmian.
Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania niniejszej warunków ogranicza się do rzeczywistej szkody. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za utratę korzyści przez pozostałe Strony, jakie mogłyby one uzyskać, gdyby szkody nie wyrządzono.
W każdym razie odpowiedzialność każdej ze stron nie może przekraczać kwoty 5000 (pięć tysięcy) złotych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Korzystając z Systemu Klient akceptuje niniejsze warunki w całości.